Mina senaste fynd

 
Här kommer några bilder på mina senaste fynd.
Snyggt och användbart?
Det ligger i betraktarens ögon.
 
♦Men jag är då nöjd ♦
 
 
5 väskor för 120 kr, Inte illa va?
 
 
Alla dessa skor för under 400 kr.Nu gäller det bara att få användning för dem. Som tur är det inte bara till mig utan till mina döttrar också.
 
 
Ytterligare reafynd.
 
En liten top som jag sydde åt min dotter. Hon valde själv ut mönstret, ritade av och klippte ut det.
Jag behövde bara klippa ut tyget och sy det. Inte dåligt för en tjej som snart ska fylla 12 år. Hon hade tänkt sy den själv, men då kom några kompisar förbi och då hade hon inte tid längre.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peachy.blogg.se

Livet Mode Familjen Tips och en massa annat

RSS 2.0