Nu tickar det mot årets slut - tack och lov för det

 
Julen är över och barnen är nöjda över julklappar och firande. Men inte stannar tiden upp en enda sekund för det utan den rusar fram i ljusets hastighet. 
 
Tack och lov för det.
 
Nu är snart 2013 här och vi ska tacka för det gångna året. Varför då? Det har ju inte varit allt för gott. 
Nå, varför är jag så bitter då??? Jo, för mig och min familj var det året då allt gick sönder. TV:n, trimmern, båtmotorn, bilmotorn, mobiler.... Bara nämn något,. japp, det också. INTE kul. Sedan kan vi ta en titt bakåt på sommaren och vad kan då nämnas? Regn, kallt, regn, kallt...och mera regn. 
 
Nu blickar jag hellre framåt.
 
2013 
 
Om jag nu vore en skönhetsdrottning och fick frågan:
Vad önskar du mest av allt?
 
Ett Gott alla-saker-håller och ett med-bra-väder Friskt År
där alla får må bra.
 
Tack för mig år 2012
 
Jag ser fram emot dig år 2013
 
 
GOTT SLUT!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peachy.blogg.se

Livet Mode Familjen Tips och en massa annat

RSS 2.0