Innan stroken

 Jobbet 
Jag hade klättrat upp i karriären och var nu chef.  Jag älskade mitt jobb och fick hela tiden lära mig nya saker. Visserligen tog jobbet mycket tid från fritiden och familjen, men då gällde det att prioritera.
 
   Nu hade det ändå lugnat ner sig på jobbet efter en hel del förändringar med nya ägare, ny organisation och andra krav. Det var en spännande period vi hade gått igenom och vi hade en massa nya utmaningar att ta itu med. Vi skulle byta ut hela vårt datasystem och eftersom vi är helt beroende av datorn för att det ska fungera var det mycket förberedelser som måste åtgärdas. Vi visste även att det skulle följa med en massa "barnsjukdomar" i det nya systemet, men vi var taggade.
 
 
Familjen
 
Barnen hade vuxit och klarade sig en hel del själva. Det viktigaste i deras liv var kompisarna.
Min man jobbade han också och fick ta ett stort ansvar hemma, då mitt jobb var tidskrävande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peachy.blogg.se

Livet Mode Familjen Tips och en massa annat

RSS 2.0